הסבה לגז לרכב

למה כדאי להסב את כלי הרכב שלכם לגז? היכן מתדלקים כלי רכב המונעים על גז? האם ישנה סכנה כזו או אחרת בתקנת מערכות גז לכלי רכב? כמה עולה התקנת מערכת של חברת JGAS?

כל אדם באשר הוא מתמודד לא פעם עם שאלת החיסכון הכספי. בין אם הוא אדם פרטי או בעל עסק או חברה, נדרש לא פעם למצוא את המקומות בהם ניתן לחסוך כסף. אין ספק כי אחת ההוצאות הגדולות ביותר בכל בית בישראל ובכל עסק היא ההוצאה על השימוש בכלי הרכב. משפחות המחזיקות שני כלי רכב (ויש הרבה כאלו) עשויות למצוא את עצמן חוסכות הרבה מאוד כסף בזכות פעולה אחת, הסבה לגז לרכב.

למעשה פעולת הסבת מערכות גז לכלי רכב מתקיימת ברחבי העולם כבר שנים רבות. במדינת ישראל תופעה זו הואצה בעשור האחרון כאשר יותר ויותר בעלי כלי רכב גילו את הפוטנציאל הטמון במהלך שכזה. כל מה שנדרש הוא להגיע אל מוסכי חברת JGAS, לקבל את ההסבר המפורט ולבצע פעולת הסבה לגז לרכב ולחסוך כסף רב מידי חודש בחודשו.

כמו כן חשוב לציין כי מערכות יכולות לעבור מהרכב הישן שלכם לחדש. במידה ומכרתם את הרכב הישן והתחדשתם במודל חדיש יותר, מערכת הגז תועתק לכלי הרכב החדש וניתן יהיה להמשיך וליהנות מחיסכון. הסבה לגז לרכב תורמת רבות גם לאיכות הסביבה מעצם היותה ידידותית יותר מבנזין ומסולר.

מערכות גז למכונית? מספרים שזה מסוכן…

מערכות גז למכונית הן מערכות בטוחות ביותר. מערכות אלו עוברות את כל הבקרות והמבחנים המחמירים ביותר הן של מכון התקנים ושל גורמים רבים אחרים. כמו כן במערכות גז מותקנים אביזרי בטיחות רבים למקרים של תאונות ומצבים קיצוניים כאלו ואחרים. ניתן להתקין מערכות עם מיכלי גז המותאמים לכל סוגי הרכבים.

מערכות גז לרכב? למה לבחור המערכות של חברת JGAS?

לחברת JGAS ישנם הרבה מאוד לקוחות מרוצים אשר נהנים מנסיעה בטוחה וחסכונית. מערכות גז לרכב של חברת JGAS מותקנות על ידי טובי המומחים בעלי מוניטין רב, ניסיון וידע מרשים ביותר.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות