מערכת גז לרכב

כמה חיסכון יש במערכות גז לכלי רכב? מי יתקין עבורכם את מערכת הגז החדשה? האם ניתן להעביר את מערכת הגז מהרכב הישן לחדש? למה לבחור במרכזי השירות של חברת JGAS?

תופעה זו תופסת תאוצה הרבה יותר מהר ממה שציפו. במדינת ישראל ניתן לזהות כיום עשרות אלפי מכוניות המונעות על גז נוסעות בכבישי הארץ. כלי רכב המונעים על גז הן תרומה אדירה של בעלי כלי הרכב לסביבה נקייה ומזוהמת הרבה פחות. מי שמרוויח מהסבה של מערכת גז לרכב בצפון או באזורי ארץ אחרים הם כאמור בעלי כלי הרכב אולם הרווח הוא גם של כל משתמשי הדרך וכל הסובבים.

בנזין והסולר המוכרים והישנים הולכים ומוחלפים על ידי אותה מערכת גפ"מ לרכב אשר חוסכת לבעליה סכומי כסף נכבדים ביותר. ההשקעה אשר נדרשת בהתקנת המערכת מוחזרת ללקוח בתוך מספר חודשים בודדים. המחיר של הגז הוא נמוך בעשרות אחוזים לעומת המחיר של הסולר או הבנזין ועל כן ההשקעה היא כלכלית וחסכונית.

מה שנותר הוא להתקין מערכת גז לרכב בחיפה בחברת JGAS וליהנות מנסיעה שלווה ובטוחה ביותר. במערכות אלו הותקנו אביזרי בטיחות אשר נבדקו על ידי כל הגורמים המחמירים ביותר והוכחו כיעילים מעבר לכל ספק. חשוב להבין כי כל מערכת גז עוברת את בקרת מכון התקנים. כמו כן לחברת JGAS יש את כל האישורים והרישיונות הנדרשים על מנת לעסוק התחום ייחודי זה.

מערכת גז לרכב בחיפה? פנו אל היועצים של חברת JGAS!

אם אתם בעלי כלי רכב אחד או בעלי צי רכבים אזי כדאי לכם לקבל את המידע מטובי אנשי המקצוע. חברת JGAS תעמיד לרשותכם צוות אשר ייעץ ויפרט לגבי אופן התחזוקה הנדרש למערכות גז אלו וכמו כן לגבי יתרונותיה של המערכת. ניתן כאמור לקבל את השירות במרכזי השירות הפרוסים בכל אזורי הארץ.

מערכת גז לרכב בצפון? מי הם לקוחות חברת JGAS?

על מנת לקבל את חוות הדעת הטובה ביותר מומלץ לשאול את לקוחות חברת JGAS. בין היתר ניתן למצוא חברות עסקיות אשר הסבו ציי רכבים לגז וכמו כן הרבה מאוד לקוחות פרטיים מרוצים ונאמנים. אחריות, מקצועיות ומסירות.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות