התקנת גפ"מ לרכב

כמה עולה התקנת מערכת גז רכב? מה היא ההשפעה של מערכת הגז על זיהום האוויר? מה עושים עם מערכת הגז כאשר מחליפים את כלי הרכב? היכן פרוסות תחנות התדלוק של הגז לרכב?

התקנת גפ"מ לרכב היא צורך. מערכות הבנזין והסולר הישנות הן מערכות אשר פוגעות הן באיכות הסביבה והן בכלכלה. התלות במדינות המחזיקות בנפט הולכת ומתפוגגת וזאת בעיקר בזכות היכולת להניע כלי רכב בעזרת אמצעי אנרגיה אחרים כמו גז לרכב. במדינות רבות בעולם מערכות הגז מוכרות עשרות בשנים. במדינת ישראל ישנה פריחה מרשימה ביותר בעשור האחרון שבה ניתן למצוא יותר ויותר כלי רכב מסוגים שונים המונעים על גז.

התקנת גפ"מ לרכב היא כאמור עניין של מיומנות וידע. חברת JGAS מייבאת את המערכות המתקדמות ביותר המיועדות לכלל סוגי הרכבים. כמו כן מיכלי הגז המותקנים בכלי הרכב עברו שדרוגים לאורך השנים וניתן למצוא כיום מיכלי גז אשר אינם תופסים מקום בתא המטען של כלי הרכב.

התקנת גפ"מ לרכב תחסוך לבעל הרכב הרבה מאוד כסף. במיוחד לאלו אשר עושים שימוש רב בכלי הרכב שלהם לצורכי עבודה או לכל צורך אחר. את עלות התקנת  מערכת הגז לרכב ניתן לחסוך בתוך פרק זמן קצר ביותר וליהנות מחיסכון של עשרות אחוזים בכל תדלוק ותדלוק. כמו כן יש לציין כי תחנות התדלוק פרוסות לאורך ולרוחב מדינת ישראל.

מערכת גפ"מ למכונית? איך מתפעלים אותה?

למעט האחזקה הנדרשת על פי הוראות היצרן אין שום צורך לעשות דבר מה. מערכת גפ"מ למכונית נכנסת לפעולה לאחר הנעת כלי הרכב. כמו כן במידה ויגמר הגז במיכל תיכנס בחזרה לפעולה מערכת הבנזין. נהג הרכב ונוסעיו לא יחושו בכל הבדל בין נסיעה על גז או על בנזין. מערכת זו אינה פוגעת בשום צורה שהיא במנוע הרכב.

מערכת גפ"מ לרכב? למה המערכות של חברת JGAS?

חברת JGAS מעניקה לכל לקוח את האחריות על המנוע וכמו כן על מערכת הגז. אורך האחריות הוא ל-24 חודשים. התקנת מערכת גפ"מ לרכב תעשה על ידי טובי אנשי המקצוע.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות