התקנת מערכות גז לרכב

מי מרוויח מהתקנתן של מערכות גז לכלי רכב? האם בכל כלי רכב ניתן להתקין מערכת גז?

כיום נעים על כבישי מדינת ישראל יותר ויותר כלי רכב המונעים על גז. אותו גז ידידותי לסביבה אשר מונע זיהום אוויר משמעותי. הרבה מאוד בעלי כלי רכב גילו את היתרונות הרבים שיש לאותן מערכות גז לרכב וכל מה שנותר הוא למצוא את המתקין הטוב ביותר על מנת ליהנות מנסיעה שלווה ונעימה. כמו כן התקנת מערכות גז לרכב היא הדרך הנכונה ביותר לחסוך הרבה מאוד כסף על דלק.

כל מה שנדרש הוא מקום מותאם למיכל הגז של אותה מערכת גז. ישנם כיום מגוון רחב מאוד של בלוני גז בצורות שונות המותאמות כמעט לכל כלי הרכב. התקנת מערכות גז לרכב אינן מבטלות את מערכת הדלק המקורית של הרכב. חשוב להבין כי שתי המערכות הללו משתפות פעולה כאשר ההנעה הראשונית נעשית באמצעות מערכת הדלק ולאחר מספר שניות נכנסת לפעולה מערכת הגז. עוד חשוב לדעת כי במקרים של התרוקנות מיכל הגז ימשיך האוטו לנוע על ידי מערכת הבנזין.

התקנת מערכות גז לרכב אינה גורמת לשום שינוי או הבדל בביצועי כלי הרכב בנסיעה על מערכת גז או על מערכות דלק המונעות על ידי בנזין. כמו כן חשוב לדעת כי תחנות התדלוק של הגז פזורות בכל חלקי הארץ.

התקנות מערכת גז לרכב? האם יש בכך סיכון?

התקנות מערכת גז לרכב הינה בטוחה ביותר. נערכו מספר רב ביותר של ניסויים ובדיקות אשר אישרו לשימוש את המערכת הללו במדינות רבות בעולם. מערכת היורו 6 המיובאת על ידי חברת JGAS עברה את מבחני הדרכים, השריפות, התאונות ועוד מבחנים רבים אחרים ונמצאה בטוחה ביותר. כמו כן בתוך המערכת ישנם אביזרי בטיחות למצבים קיצוניים.

התקנות מערכת על גז לרכב? היכן כדאי להתקין מערכת שכזו?

חברת JGAS מעסיקה את טובי אנשי המקצוע בתחום התקנות מערכת על גז לרכב. כל לקוח יקבל את ההסבר המפורט ביותר לתחזוקה נכונה של המערכת וכמו כן את האחריות המלאה על כל חלקי המערכת ומנוע הרכב.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות